poniedziałek, maja 26, 2014

tomorrowland

No hej. Nie mam siły na notke, ale nie mogłam się powstrzymać, chce was zapoznać z tomorrowland. No więc, tomorrowland to największa impreza o której <jak dotąd> słyszałam.Odbywa się w miejscowości Boom, niedaleko Antwerpii w Belgii i chyba też w Atlancie, ale skupmy się na Belgii. Organizatorem jest Q-dance,ID&T oraz Media Enterprise. Przyjeżdżają tam różne gwiazdy np. Afrojack, Armin van Buuren, Avicii, Nicky Romero, David Guetta, Skrillex, LMFO i inni, jest ich na prawde dużo. Oczywiście odbywa się w wakacje, leci się tam specjalnym samolotem, no chyba, że ktoś woli polecieć/pojechać tam na własną rękę. Koszt samolotu dołączony do ogólnej ceny biletu.
Niżej podałam ceny biletu i ich oficjalną stronę.



Ceny biletu
Oficjalna strona


Łapcie zdjęcia :)



































    


         wiem, że zdjęć jest dużo, ale wszystkie mi się strasznie podobały mam nadzieje, że wam też:)

1 komentarz: