niedziela, maja 25, 2014

air force

hej, co tam u was ?? u mnie dobrze, ładna pogoda może pójde jakieś zdj po robić to coś wstawie,
 a tak wgl to ja nie o tym chciałam pisać, no więc w tej notce chce was zapoznać z forcami, pewnie wiecie co to jest. Forcy to buty, słyszałam że jest dużo kolorów, ale ja widziałam tylko białe i czarne, mi się podobają białe. można kupić długie lub krótkie. Jeśli ktoś nie wie czy się zdecydować to poczekajcie do 6 czerwca, wtedy ja jade po swoje. więc wszystkie pyt. miło widziane. no więc to chyba wszystko co chciałam napisać w tej notce. na koniec macie pare zdjęć :) 


















3 komentarze:

  1. Moja przyjaciółka ostatnio właśnie zastanawiała się czy kupić dłuższe czy krótsze, ale większość osób, których się pytała doradziła jej krótsze :)

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim wypadku jest odwrotnie xd wszyscy doradzają mi dłuższe i wydaje mi się że dłuższe są ładniejsze, ale to zależy kto jaki ma gust:)

      Usuń
  2. Te buty nie dla mnie, nie lubię nic co nie przypomina balerin :)...ale wyglądają przyzwoicie...

    OdpowiedzUsuń