sobota, maja 24, 2014

Choies.

                                 CHOIES

We wcześniejszej notce pisałam o sheinside, w tej chciałabym was zapoznać z moją oceną o choies. :)
Ciuchy z choies również mi sie podobają i także chciałabym współpracować z tą firmą ale dalej jest ten sam problem :C za mało obserwatorów :,( no więc tak, tu macie ciuchy, które przypadły mi do gustu.





                                                                    koszulka z biustem
                                                                 koszulka z dziewczyną



7 komentarzy:

  1. o rety, ta pierwsza bluzka jest mega!!!!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh ta piewsza świetna, już sobie wyobrażam jak mężowi bym taką sprawiła dla kawału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. na tej stronie dużo bluzek jest super xd chętnie zapraszam na str. ciuchy przychodzą do 2 tyg

    OdpowiedzUsuń
  4. Na współprace przyjdzie jeszcze czas :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne koszulki <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. masz dobry gust! też mi się podobają :)
    zapraszam http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń